Učenje komunikacije

Vaši zaposleni komunicirajo s strankami in dajejo veliko informacij o tem, kakšno podjetje ste. Z vsakim dvigom telefona oblikujejo podobo podjetja, po drugi strani pa sooblikujejo klimo na delovnem mestu.

  • Si želite da ima vsaka stranka pozitivno izkušnjo ob stiku z vami?
  • Vam je pomembno, da zaposleni med seboj spoštljivo komunicirajo?
  • Si želite naučiti preprostih trikov in tehnik za učinkovitejše delo?

 

Na podlagi sestanka z vami, bomo pripravili delavnico, oblikovano z vašimi primeri. Nato bomo vsebino vadili v praksi. Naročite delavnico:
  1. Podajanje povratne informacije za dobro klimo v ekipi in s strankami,
  2. Komunikacija po telefonu,
  3. Ustvarjanje dobrega stika s stranko,
  4. Komunikacija preko elektronske pošte,
  5. Sprejemanje različnih tipov ljudi in komunikacija z njimi.
Ker vemo, da je pri izobraževanjih najpomembnejše, kako se izobraževalec (trener) ujame z ekipo, vam ponujamo prvo delavnico brezplačno!
Popolnoma neobvezujoče si vas želimo spoznati in vam pokazati, kako delamo!
Pokličite me za rezervacijo termina: 040 216 727 (Nina)

S sestankom do brezplačne prve delavnice

Za podjetja je prva delavnica brezplačna