fbpx

DELAVNICE KOMUNIKACIJE ZA PODJETJA

Naj bo komunikacija v vaši ekipi tako dobra, da bodo to opazili tudi vaši poslovni partnerji

Imate ogromno dobrih idej, pa jih nekako ne uspete izraziti na način, ki bi prepričal tudi ostale?

Imate tremo, ko izvajate hladne klice?

Težko na kratko oblikujete jasno sporočilo?

Ne veste točno, kdo prvi poda roko, kdo predlaga tikanje in kakšna so priporočila glede izmenjave vizitk?

Je vaš poslovni partner vizualni ali avditivni zaznavni tip in zakaj je to dobro vedeti?

Si želite, da bi vaša ekipa bolj spoštljivo komunicirala?

Prodaja za podjetja z Nino Dušić Hren, Dober stik

Imate ogromno dobrih idej, pa jih nekako ne uspete izraziti na način, ki bi prepričal tudi ostale?

Imate tremo, ko izvajate hladne klice?

Težko na kratko oblikujete jasno sporočilo?

Ne veste točno, kdo prvi poda roko, kdo predlaga tikanje in kakšna so priporočila glede izmenjave vizitk?

Je vaš poslovni partner vizualni ali avditivni zaznavni tip in zakaj je to dobro vedeti?

Si želite, da bi vaša ekipa bolj spoštljivo komunicirala?

Delavnica je namenjena podjetjem, ki:

želijo dvigniti raven komunikacije v ekipi in s partnerji na najvišjo raven

se zavedajo pomembnosti znanja mehkih veščin

želijo svojim zaposlenim ponuditi vsakodnevno koristna znanja

želijo izboljšati odnose v ekipi in s partnerji

Bi se želeli osebno pogovoriti o prednostih delavnice za vaše podjetje?

Dobra komunikacija je ključnega pomena za ekipno uigranost in učinkovit prenos informacij, hkrati pa je osnova za razumevanje strank in uspešno prodajo.

Delavnice komunikacije so primerne za podjetja, ki:

  • se zavedajo, da z dobro komunikacijo lahko dosežejo vse želene cilje,
  • želijo povečati občutek povezanosti v ekipi in preprečiti šume v komunikaciji,
  • menijo, da je dobra komunikacija temelj za dolgoročna sodelovanja s poslovnimi partnerji in strankami,
  • želijo opolnomočiti svojo ekipo z veščinami učinkovitega in spoštljivega ravnanja v konfliktnih situacijah,
  • želijo poslovni bonton ustrezno umestiti v kulturo podjetja,
  • svojo ekipo cenijo ter ji omogočajo tako poslovno kot osebno rast in
  • razumejo pomembnost in moč komunikacije kot orodja, ki lahko obogati vsa področja življenja – kar je v trenutni situaciji še večjega pomena kot običajno.

Delavnice komunikacije so primerne za vašo ekipo, če:

  • želite izboljšati način podajanja informacij in učinkovitega dogovarjanja/pogajanja brez šumov,
  • vam je pomembna jasnost in dobro strukturirana organizacija dela, doseganje ciljev,
  • želite v vaše podjetje vnesti več aktivnega poslušanja, posledično pa več medsebojnega razumevanja in podpore, tako za stranke kot za medosebne odnose v ekipi,
  • vam je pomembno, da si sodelavci podajajo povratne informacije na način, ki spodbuja k nenehni izboljšavi in prijetni klimi,
  • potrebujete nekakšen dvig energije, team building z novim znanjem,
  • se zavedate, da je prepoznavanje primernega načina komunikacije tisto, kar potencialno stranko v ključnem trenutku pritegne.

Vaša ekipa na delavnici prejme znanja in praktična orodja ter tehnike, ki ji omogoči njihovo takojšnjo uporabo. Preverimo tudi, kaj je nov način komunikacije v ekipi in s poslovnimi partnerji prinesel ter se pogovorimo o morebitnih možnostih izboljšave.

‘Ko že dolgo časa delaš stvari po nekem kopitu, se prileže nov pogled, nove ideje, nove usmeritve. Nina vse to obvlada. "Najhuje" pa je, da je tako zelo praktična in ima v rokavu vedno neskončno primerov in idej, da ti ne ostane drugega, kot da na koncu rečeš "Okej! Pa probajmo takole. :)" Delavnica javnega nastopanja, prodaje in njen TTT program so mi dali dovolj usmeritev in idej, da samozavestno stopim pred katero koli publiko. Močno priporočam. 💪’
Katja Simić
Katja Simić
‘Nina nas je navdušila s svojim sproščenim, vendar odločnim nastopom. Pripravila je zelo uporabno delavnico in odlično obvladovala dokaj veliko in zahtevno skupino udeležencev. Že med usklajevanjem in pripravami na delavnico me je prepričala v svojo profesionalnost, saj je želela pridobiti čim več informacij in se dejansko postaviti v kožo udeležencev. Vsebino je predstavila skozi vsakdanje primere ter jo sproti prilagajala glede na odzive slušateljev. Njena energija je zelo pozitivna tako, da je z lahkoto ves čas ohranjala stik ter skrbela, da so vsi navzoči v dvorani aktivno sodelovali. ‘
Ines Hikl

Kaj delavnice komunikacije doprinesejo vašemu podjetju:

Ljudje smo navajeni določenega načina komunikacije, ki nam je skozi leta zlezel pod kožo in se velikokrat sploh ne zavedamo, kakšen sogovornik smo. Cilj delavnic je, da ozavestimo naše avtomatizme in zavestno uvedemo določene spremembe, ki bodo pozitivno vplivale na našo komunikacijo znotraj ekipe in s poslovnimi partnerji.

  • Naučili se bomo, kako predstaviti vsebino, zastavljati prava vprašanja in podati konstruktivno povratno informacijo.
  • Ugotovili bomo, kakšen zaznavni tip ste, kako to izkoristite, kako prepoznate druge zaznavne tipe in se jim ustrezno prilagodite.
  • Naučili se bomo veščin aktivnega poslušanja in prilagajanja sogovorniku.
  • Spoznali bomo osnove poslovnega bontona, od rokovanja do tikanja.

Prepoznavali bomo neverbalno komunikacijo, kaj ta sporoča drugim in kaj lahko glede tega zavestno storimo.

Zaupali so mi že

Reference prodaja
Mercator
UniCredit Bank
Medis
Razvojni center Novo mesto
Grow Group
Univerza v Ljubljani
Atech
Lectus

CENIK DELAVNIC

Izbirate lahko med petimi različnimi delavnicami ali pa naredimo kombinacijo večih delavnic po vaši meri.

Delavnica komunikacije po telefonu

900
  • - Kako vpliva naše razpoloženje na stik po telefonu?
  • - Kako pokažemo stranki, da nam je mar in jo prepričamo za sestanek z nami?
  • - Na kakšne načine se lahko prilagodimo sogovorniku na drugi strani linije?
  • - Kako opraviti prijeten hladni klic?
  • - Triki in priporočila.

Delavnica komunikacije po mailu

900
  • -Kako oblikovati zares pregledno sporočilo z jasnim namenom?
  • - Odgovarjanje na pritožbe preko maila.
  • - Dolžina besedila in njegova jasnost.
  • - Prilagajanje vsebine in strokovnega jezika glede na prejemnika.
  • - Kako je s pravopisnimi in tipkarskimi napakami?

Delavnica poslovnega bontona

900
  • - Pravila rokovanja in predstavljanja.
  • - Pravila bontona glede na spol in položaj v podjetjih.
  • - Oblačenje in urejenost za različne priložnosti.
  • - Poslovna darila - kaj deluje ‘poceni’ in kaj ‘preveč’?
  • - Zahvale in komplimenti.

Delavnica komunikacije za lažje delo v ekipi

900
  • - Kako komunicirajo vodje, da se zaposleni počutijo vključene in kako to uporabimo pri svojem delu?
  • - Kako poslušamo, da zares slišimo, ne samo da odgovorimo?
  • - S kakšnimi vprašanji pridemo do uporabnih informacij?
  • - Ali res razumemo, kaj nam sogovornik sporoča?
  • - Zakaj »sendvič« tehnika ni več zaželena?
  • - Triki in nove tehnike.

Delavnica podajanja povratne informacije

900
  • - Kako sporočimo kritiko na način, da se sogovornik na drugi strani ne počuti ogroženo?
  • - Kako dosežemo, da besed ne vzamemo osebno?
  • - Kako lahko na jasen in prijazen način hitro sporočimo pomembne informacije?
  • - Kakšna je razlika med mnenjem in sodbo in zakaj raje uporabiti opazovanje?
  • - Kakšen je nov »sendvič« model podajanja povratne informacije?

Kombinacija delavnic po vaši meri

Cena po dogovoru
  • Na vašo željo lahko sestavimo kombinacijo več delavnic s temami, ki so prilagojene vašim potrebam in vključimo področja, na katerih želite okrepiti vašo ekipo.
  • Cena se v primeru zakupa večjega števila delavnic zniža.

Kako potekajo delavnice in kaj lahko pričakujete?

Število ljudi:

Delam z majhnimi skupinami od 8-10 oseb, saj lahko le tako zagotovim optimalen učinek in poskrbim, da vsakemu udeležencu posvetim toliko časa,  kot ga potrebuje, da mu delavnica dejansko koristi.

Kako poteka delavnica:

Moj način dela je izredno interaktiven in 100% prilagojen vašemu podjetju, vaši ekipi, vašim storitvam. Zato si pred delavnico vzamem čas, da vas res dobro spoznam in program prilagodim tako, da boste od delavnic resnično odnesli kar največ. Lahko pripravim anketo in zberem najpomembnejša vprašanja vaše ekipe. Vaše primere iz prakse vključim v delavnico na kateri se učimo novih načinov odzivanja in komunikacije. Zavedam se, da se največ naučimo, kadar smo sproščeni, zato svoje delavnice vedno popestrim z zabavnimi elementi in vzpostavim pozitivno vzdušje.

Zakaj izbrati mojo delavnico komunikacije:

Vodenje delavnic je moja strast, za sabo imam več kot 200 naročnikov, zato zelo dobro vem, kateri pristopi resnično delujejo in kako poskrbeti, da vsak dobi tisto, kar potrebuje. Ljudje smo si različni in tudi znanje sprejemamo na različne načine. Kot psihologinja znam k vsakemu pristopiti na ustrezen način. Na delavnicah praktično nič ne predavam, ampak udeležence preko različnih aktivnosti pripeljem do novih ugotovitev. Tako si vso snov bolje zapomnijo, poleg tega pa jo takoj preizkusijo v praksi.

Lokacija:

Tečaje lahko izvajam ONLINE, preko Zoom-a ali v živo na vašem naslovu.

Dodatne informacije:

Za vsa vprašanja me lahko pokličete na telefon 040 216 727 ali mi pišite na nina@doberstik.si

Izkoristite 100% garancijo na zadovoljstvo

Odločite se brez skrbi in tveganja, da bi bil vaš denar vržen stran. Če vam delavnica ne bo prinesla novega znanja in vrednosti, vam računa ne bom izstavila. Brez vprašanj ali zamere :).

 

Zdaj ste na vrsti vi!

S 100% garancijo na zadovoljstvo, ki vam jo nudim, nimate kaj izgubiti. Prepričana sem, da se vam bo vaša investicija povrnila zelo hitro in da vam bo znanje, ki ga boste pridobili, koristilo tudi v vašem zasebnem življenju. 

STOPIMO V STIK

Imate vprašanje ali potrebujete dodatne informacije? Stopite v stik z mano!

Z veseljem sem na voljo prek spodnjih kontaktov. 🙂

040 216 727

nina@doberstik.si

BREZPLAČEN VIDEO

Vas zanima, kaj počnejo samozavestni govorniki? Odkrijte 3 enostavne trike za samozavesten nastop.

Vpišite svoje podatke za takojšen ogled videa