Statistike pri prodaji so kar zanimive:
- 80 % prodaje se zgodi po petih follow-up klicih,
- 48 % prodajalcev pa ne naredi niti enega follow up-a.
Kako vztrajni ste sami? Kolikokrat pokličete potencialne stranke? Jih hranite vsaj v excell tabeli?
Zgodilo se mi je že, da me je po petih letih poklicala stranka, da bi rada prišla na tečaj nastopanja, ker me je poslušala na predavanju pet let nazaj. Očitno je bil to termin, ko so bili volja, čas in denar na pravem mestu. Da ne pomislimo koliko ostalih dejavnikov je še lahko v igri (bolezen, počutje…), na katere ne dajem poudarka, ko razpišem en termin na vsake toliko. Nekomu npr. ne ustreza vikend, drugič se mu zdi cena previsoka, potem mu ni ok, da je on-line, četrtič pa ima ravno izpit za čoln in na popoldanskega, ki ga je tako čakal, takrat ne more.
Zato podajam 3 ključne usmeritve:
- beležite vse stranke, ki vstopijo v kontakt z vami (na mreženju, preko povpraševanja…) oz. prvič rečejo, da jih vaš produkt/storitev zanima,
- pošiljajte novičke, pokličite jih (veliko globlji stik se ustvarja s tem kot z maili), pošljite kakšne uporabne materiale,
- vztrajajte na dolgi rok.
Pa če sem začela s statistiko, bom še zaključila z eno zelo zanimivo: 75 % on-line kupcev si želi vsaj 2-4 klice preden podjetje “obupa” nad njimi. Zato se ne počutite, kot da ste vsiljivi. Če imate dober produkt, v katerega verjamete, smo kupci veseli, da nas nanj opominjate. Mi samo čakamo na pravi trenutek 🙂
Če imate energijo še za en prodajni trik, ko prejmete mail povpraševanje, si vzemite še minuto in ga preberite: Kako prodati, ko dobite povpraševanje na mail?