Kako odreagirate, ko dobite povpraševanje po mailu? (berite dalje, ko odgovorite na to vprašanje).
Se potrudite, da hitro odpišete? Pripravljate perfektno ponudbo? Meni se ta strategija ni obnesla. Četudi sem bila hitra, četudi je bila moja ponudba ugodna, posla nisem dobila. In po navadi sem odvrnila: “Ah, zagotovo so bili že s kom zmenjeni, pa jih je zanimala samo moja cena!”
Dokler se nisem izobrazila o prodaji. Ključ je preprost: telefonski klic. Prijeten telefonski klic. Klic, kjer z nasmehom in pozitivo pokličem in povem, kako sem vesela, da se zanimajo za moje delavnice. Potem povem, da težko pripravim ponudbo, ker imam premalo podatkov. Povprašam jih, kaj so si zamislili in kako si želijo stvari izpeljati. Tako začnem z ustvarjanjem odnosa in pridobim prednost, saj imam s podjetjem eno izkušnjo več kot vsi ostali, ki so ponudbo samo poslali. Saj naenkrat tudi vem, kaj moram v ponudbo zapisati – njihove želje, ki so mi jih zaupali po telefonu! Seveda, če jih lahko izpolnim 🙂
Sama opazujem ponudnike, katerim pišem sama in opažam, da tega ne uporabljajo. Navadno odpišejo prijazno in pošiljajo ponudbe, kar ne pusti takega vtisa, kot če bi me poklicali in bi se za sodelovanje lahko takoj dogovorili. Navadno namreč povpraševanja pošljemo več ljudem, zmagovalca pa izberemo na podlagi tega, kdo nam je najbližje.
Kaj pa vi? Želite še kakšno vzpodbudo za svojo uspešno, a vendar prijazno prodajo? Razpisani termini za moje delavnice prijazne prodaje se nahajajo tule 🙂