fbpx

Pokaži kredibilnost s podatki

Avtor

Nina Dušić Hren

Predstavitev je kredibilna, če prikažemo vsaj kakšno statistiko. S tem pokažemo, da smo naredili domačo nalogo in vemo, o čem govorimo. Večina predavateljev s tem niti nima težav, večkrat pa pozabijo, da tudi preveč podatkov, številk in statistik ni dobro. Ne upoštevajo niti dejstva, da si pri veliki številki ljudje težko predstavljamo, kakšna količina je to.
Predstavljajte si, da na predstavitvi izvemo, da je 4,76 milijard uporabnikov, ki povprečno 96-krat na dan pogledajo na telefon, kar je vsakih 15 minut in zato je že vsak deveti človek odvisnik od naprav (naprav je približno 24 bilijonov na svetu). Če bi dodali še kakšno številko in bi vas čez eno uro vprašala, kaj ste si zapomnili, bi verjetno pozabili vse, razen ene.
Kaj je torej naš nasvet? Uporabite tisto statistiko, podatek ali število, ki je najbolj relevantna za vašo zgodbo ali prezentacijo. Da pa boste dobili zares “waw efekt”, tisto številko primerjajte z nečim. Če imate številko 5.162.250 €, primerjajte, koliko avtomobilov bi lahko kupili s tem. Če imate 7.349.000 ljudi, povejte rajši, kolikokrat bi morali napolniti Stožice, da bi vsi videli koncert.
Številke same nam torej ne povedo vsega, če pa jih umestimo v relevanten kontekst, lahko poslušalcem olajšamo razumevanje in si zagotovimo večjo motivacijo.

Deli ta prispevek s prijatelji

Prejmi nasvete na svoj email

Če želiš prejemati še več nasvetov iz sveta javnega nastopanja ali komunikacije, se prijavi na novičke, ki izhajajo enkrat mesečno!

Več
prispevkov

BREZPLAČEN VIDEO

Vas zanima, kaj počnejo samozavestni govorniki? Odkrijte 3 enostavne trike za samozavesten nastop.

Vpišite svoje podatke za takojšen ogled videa