…če jim boste dali občutek pomembnosti. Če jim boste pokazali, da vas zanimajo.
Vsak dan živimo v svoji glavi, s svojimi življenjskimi izzivi in svojo filozofijo. Razmišljamo torej pretežno o sebi.
Občutka pripadnosti in pomembnosti nimamo nikoli dovolj. To je edina potreba, ki jo je nemogoče zadovoljiti. Ko smo lačni, po vnosu hrane postanemo siti. Pri občutku veljave pa je vedno prostora za nove pohvale in akreditacije. Komplimentov in sprejemanja od ostalih nimamo nikoli dovolj. Zato vozimo drage avtomobile, se dobro oblačimo in skrbimo za všečke na Facebook-u.
Z malo pozornosti lahko dosežete, da si bodo ljudje želeli vaše družbe. Se sprašujete kako?
Ne govorite o sebi, če vas sogovornik nič ne vpraša. Raje postavljajte vprašanja. Vprašajte ga o: njegovih čustvih, družini, prijateljih, položaju, potrebah, mnenjih in stvareh. Počakajte, da vas sogovornik vpraša kaj o vas. In bodite pripravljeni, da vas morda ne bo.
Lahko, da vas ta misel o egocentričnem sogovorniku razočara, vendar gre, gledano iz drugega zornega kota, le za prvinski nagon – najprej poskrbim zase.
Zatorej, bodite korak pred drugimi in sprašujte ter pohvalite ljudi okrog sebe. Za piko na i si zapomnite njihovo ime in ugotovite ZAKAJ si želite, da se vaš sogovornik počuti dobro. Lahko vam zagotovim, da se pozitivna energija širi in se boste tako ob svojem sogovorniku tudi sami počutili dobro.
VIR in inspiracija: Allan in Barbara Pease – Kako spretno komunicirati z ljudmi. (2007)