Spomnim se, ko smo se v srednji šoli učili zvezne države Amerike. Učiteljica je priporočala, da si zapomnimo po tri imena skupaj. Nad rezultati sem bila navdušena, res sta dve imeni skupaj pomagali, da sem si v spomin priklicala še tretje ime države.
Kasneje sem v odrasli dobi dojela, kako v poslu to prida izkoriščajo velike korporacije, ki imajo v imenu tri črke – BMW, CNN, IBM… Dejstvo je, da o številu tri obstajajo knjige in neskončni primeri, jaz pa ga uporabljam tudi kot super recept za govor. Vsem govornikom namreč priporočam, da svoje vsebine oblikujejo v tri dele. S tem ne mislim le na uvod, jedro in zaključek (naključje?:), ampak da tudi vsebino jedra razbijejo na tri logične celote. S tem namreč povečamo učinkovitost svojega spomina, kar nam ob tremi na odru pride prav. Zmanjšamo torej verjetnost, da bi kaj pozabili in tudi publika naše vsebine “lažje prebavi”. “Manj je več ” je znan rek in tudi članek na naši strani, če potrebujete še več usmeritev.
Predlagam vam, da že v uvodu govora poveste, o katerih glavnih treh stvareh bo govora. S tem jih pripravite na vsebino in na koncu spet povzemite glavne tri točke. Pa naj zaključim še s posnetkom (lahko zavrtite na 1:53 ali gledate celotnega), ki podkrepi ta članek s primerom Steve Jobsa.