Petrol je januarja 2017 skupaj z ABC Acceleratorjem organiziral Petrolov Hackaton. Gre za dogodek, na katerega se prijavijo posamezniki, ki jih nato združijo po skupinah, da bi reševali poslovne izzive podjetja. Poslovni izziv, ki so ga zastavili, se je nanašal na Petrolovo prodajno mesto prihodnosti. Pri snovanju poslovnega modela smo morali odgovoriti na vprašanje, kako bi obdržali obstoječe kupce in kako pridobili nove. Želeli so, da skupine rešimo izziv, s čim bi Petrol lahko skrajšal/podaljšal čas nakupovanja-obiska strank, kako bo na njih vplivala digitalizacija in katere izdelke še potrebujejo.
Prijavila sem se tudi sama, saj so sestavni deli Hackatona tudi nastopi. Zastavljene ideje in poslovne modele je potrebno učinkovito predstaviti ostalim. Sama sem mnenja, da je to skoraj pomembnejše od same ideje, saj dobra ideja ne pomaga, če je ne znamo predstaviti.
Imeli smo vikend časa, zato smo se hitro lotili naloge. V skupini smo se znašli različni profili, zato ni bilo težko razporediti dela. Ekonomistka je sestavljala finančno poročilo in oceno investicije, zaposleni na prodajnem mestu Petrola je anketiral mimoidoče o naši ideji, sama sem se seveda javila za zaključno predstavitev oziroma “pitch” in sprejela izziv.
Kot slika pove že sama, so nam dobra ideja, odlična razporeditev dela in dobra predstavitev prinesle zmago.